Altex.ro este unul dintre cele mai populare magazine din mediul online. Altex comercializează produse din categoria electronicelor, electrocasnicelor, tv, telefoane etc. Se remarcă printr-o rețea vastă de magazine fizice și prețuri optime. Termenul de returnare al unui produs este de 14 zile, pagina de returnare se poate accesa aici. Pentru contact, sesizări și reclamații accesați pagina de contact de aici.
Unul din cele mai cunoscute magazine online de electronice si electrocasnice, Altex.ro este cunoscut in intreaga tara pentru produsele pe care le comercializeaza, pentru brandurile de renume cu care colaboreaza si preturile corecte pe care le practica. Fie ca isi doresc sa cumpere un televizor, un frigider, o masina de spalat rufe sau vase, un laptop sau un aparat foto, un aparta de aer conditionat sau un aspirator, clientii pot apela la serviciile Altex.ro. De asemenea, produsele pentru bebelusi, copii, jucarii si lego, produsele sanitare, pentru casa sau briolaj, auto, moto si avelope sunt foarte cautate in randul clientilor din mediul online care, cu cateva click-uri si completarea datelor personale isi pot crea un cont de utilizator.
Printre celelalte avantaje ale colaborarii cu Altex.ro sunt transportul pana la usa, returnarea produselor, extragarantia si plata de 2 ori diferenta daca produsul este gasit in alta parte mai ieftin, de aceea este unul din cele mai indragite site-uri in acest sens.
Cristian Voicu - februarie 22, 2021 @ 18:57
Am cumparat 1 telefon cu defect. Nu l-au inlocuit desi in campanie, Altex spune ca in primele 14 zile te poti retrage si returna produsul. Cei de la Samsung au spus ca Altex e de vina .
Maniutiu Mihai - noiembrie 1, 2021 @ 05:29
Sunt foarte mulțumit de produsele magazinului de asemenea și angajații sunt foarte amabili și informați.
M. - februarie 9, 2024 @ 13:24
Nu recomand achizitie televizoare din magazinele Altex/ Media Galaxy. Am achizitionat din magazin un televizor care nu era conectat la cablu in magazin si mi s-a refuzat testarea imaginii de catre personal pe motiv ca nu se pot testa televizoarele pentru imagine (lucru fals, televizoarele pot fi testate in magazin dupa cum am fost ulterior informat). Perioada de retur este mult mai scurta decat la celelalte magazine de electrocasnice (doar 14 zile). In magazin esti indemnat sa alegi garantia exitinsa la orice produs, dar nu ti se comunica si perioada de retur. Televizoarele Samsung prezinta defecte probabil din fabricatie, calitate slaba panou video, iar service-ul sustine ca acest lucru este normal, desi pe site-ul Media Galaxy/Altex si Samsung televizoarele sunt prezentate tendentios (si ca imagini si ca descriere) ca ar avea caracteristici pe care nu le poseda (contrast, culoare, unghiuri vizualizare etc.). Comunicarea cu relatii clienti este defectuoasa, formularul de pe site nu are suficiente caractere, call center-ul refuza sa te directioneze in spre alta adresa de mail in afara de cea a service-ului care nu iti raspunde la reclamatiile legate de neregulile legate de dezinformarea din magazin, achizitie, informarea falsa de pe site etc. Problemele legate de un produs defect nu sunt remediate in niciun fel, fiind nevoit sa ramai cu el daca service-ul decide asa. Firma Altex este dezinteresata sa remedieze situatia produselor cu probleme de fabricatie si a reclamei tendentioase , desi le vinde si refuza sa ofere un raspuns legat de neregulile sesizate sau gaseasca o solutie amiabila de rezolvare cu clientii. In contul de client nu imi apare comanda televizorului cumparat si acest lucru ma impiedica sa pot lasa o recenzie legata de experienta achizitiei pe site-ul Altex/Media Galaxy pentru a atentiona si alti cumparatori de experienta neplacuta avuta.
Nu recomand achizitie televizoare din magazinele Altex/ Media Galaxy. Am achizitionat din magazin un televizor care nu era conectat la cablu in magazin si mi s-a refuzat testarea imaginii de catre personal pe motiv ca nu se pot testa televizoarele pe
Anonim - mai 23, 2024 @ 08:34
Ar trebui instruiți angajații mai bine in legătură cu produsele care le vând. Ar trebui sa cunoasca bine marfa care o au. sa poata face upsell. daca intreb care produs este mai bun dintre unul mai scump si unul mai ieftin ar trebui să îmi dea argumente sa cumpăr pe cel mai scump.
Ar trebui instruiți angajații mai bine in legătură cu produsele care le vând. Ar trebui sa cunoasca bine marfa care o au. sa poata face upsell. daca intreb care produs este mai bun dintre unul mai scump si unul mai ieftin ar trebui să îmi dea
Gabriel - august 19, 2024 @ 11:56
Extra garanția este o mare minciuna. după reparația făcută de ei am rămas fără produs. Costul reparației egal cu costul unui produs nou.