Bestvalue.eu este unul dintre cele mai vizitate magazine online specializate în comerțul cu parfumuri. Pe site regăsim produse din categorii precum: parfumuri niche, produse pentru machiaj, produse pentru îngrijirea pielii, genți, accesorii, băuturi, dulciuri, produse de tip fashion și jucării.
Experienta shoppingului online se va dovedi extrem de placuta daca potentialii cumparatori vor sti la ce site sa apeleze in acest sens. Bestvalue.eu este una din cele mai inspirate alegeri pe care acestia le pot face pentru a comanda produse care sa ii ajute sa se bucure de fiecare moment al zilei.
Inspirati de frumusetea calatoriei, reprezentantii acestui site au proiectat un loc care sa se ridice la cele mai inalte standarde, produse de beauty, fashion si lifestyle de la branduri de renume precum Gucci, Lancome, Giorgio Armani, Swarovsky, Dolce Gabbana si multe altele.
Clientii pot comanda, asadar, din oferta Bestvalue.eu parfumuri niche, parfumuri simple, machiaj, produse de ingrijire a pielii, genti si accesorii, bauturi, dulciuri, obiecte fashion si jucarii, disponibile pentru clienti exigenti de toate varstele si statuturile sociale. Fara doar si poate, experienta online va fi una cat se poate de placuta.
Pagina de contact, sesizări și reclamații, click aici.
Termen de retur 14 de zile, pagina de returnare a produselor, click aici.
Transport gratuit.
Ion - decembrie 30, 2022 @ 11:09
Experienta mea cu acest furnizor:
In data de 20.12.2022 am trimis un email cu urmatorul continut:
„Buna seara,
Doresc sa va aduc la cunostiinta experienta neplacuta pe care am avut-o, experienta cauzata de firma dumneavoastra.
In data de 11.12.2022 am efectuat doua comenzi pentru 6 sticle de vin rosu de la brandul 19 Crimes (3 sticle la fiecare comanda). Produsele pe care le-am comandat se pot vizualiza pe contul meu – adresa de email…
Din pacate mi s-au livrat 6 sticle de vin de la brandul 19 Crimes care nu au legatura cu produsul pe care l-am comandat eu. Sticlele de vin pe care le-am primit au o eticheta cu un „schelet”, produsul livrat neregasindu-se in portofoliul de produse al producatorului 19 Crimes.
Avand in vedere ca sticlele de vin le-am comandat pentru a le face codou unor prieteni, ma intreb acum daca nu fac o imprudenta sa ofer aceste sticle de vin, avand in vedere ca produsul pe care mi l-ati livrat nu se regaseste in portofoliul de produse al producatorului 19 Crimes.
V-as ruga, pe viitor, in cazul in care nu aveti pe stoc produsele pe care noi, cumparatori de buna credinta le comandam, sa nu va mai permiteti sa le inlocuiti si sa trimiteti alte produse dupa bunul plac al dumneavoastra punandu-ne pe noi in situatia de a primi niste produse pe care nu le-am comandat.
V-am trimis acest email in speranta ca pe viitor sa nu mai puneti si alti cumparatori in situatia in care sunt eu acum de a oferi cadou de Craciun unor prieteni foarte buni niste produse pe care nici eu nu le cunosc si care nu se pot vizualiza pe niciun site de specialitate.
Totusi, cu consideratie si respect, „Va multumesc” pentru situatia in care m-ati pus de a plati niste produse asa cum a fost oferta dumneavoastra dar de a primi cu totul alte produse.
Voi impartasi experienta mea si altor persoane ca „sa se bucure” si acestia de operativitatea si promptitudinea dumneavoastra.
O seara placuta! Si inca o data mii de multumiri!
Astazi am revenit cu acest email:
„Buna ziua,
Desi am trimis catre dumneavoastra un email in care v-am sesizat modul total defectuos in care au fost procesate cele doua comenzi pe care eu le-am facut nu ati avut nici macar o minima decenta de a va cere scuze pentru cele intamplate.
Mai mult, v-ati permis sa faceti modificari in comenzile pe care eu le-am facut si ati schimbat pozele produselor comandate atasand poze cu produsele pe care le-ati livrat si nu cu cele pe care le-am comandat.
„Multumesc frumos” inca o data prentru modul atat de „profesionist” cu care intelegeti sa va tratati clientii”
Inca astept un raspuns de la Best Value la cele intamplate…
Experienta mea cu acest furnizor:
In data de 20.12.2022 am trimis un email cu urmatorul continut:
„Buna seara,
Doresc sa va aduc la cunostiinta experienta neplacuta pe care am avut-o, experienta cauzata de firma dumneavoastra.
In data de 11.12.2022